fredag 11 mars 2016

Vad killar skulle göra om de blev tjej för en dag!


Om ni killar fick vara tjej för en dag, vad skulle ni göra då?
Denna fråga ställde jag i ett par grupper på Facebook igår. Jag måste säga att svaren var mer varierande än jag hade föreställt mig och fler svar kommer in som på löpande band. Hittills har vi kunnat konstatera att en kille som blivit en tjej för en dag skulle göra något utav dessa grejer:

  • "Go bananas!" -Ni som fattar ni fattar! ;)
  • Bli hora och tjäna fett med deg. (Nån kille ville köpa ny gamingdator och såg sin chans)
  • Spela onykter en sen kväll på stan med dold batong innanför kläderna och misshandla äckliga idioter som försöker våldta mig.
  • Försöka undersöka och behaga mig själv så när jag blir kille igen så vet jag precis hur tjejen vill ha det.
  • Gå till gymmet, eller ja i alla fall omklädningsrummet på gymmet. 
  • Shoppa kläder
  • Sitta och studera hur tjejer tänker
  • Knulla alla killar
  • Tvinga min pojkvän att knulla fitta (gay)
  • Bli kille igen
  • Pulla
  • Töjt fittan till max
  • Tryckt upp en ballongvisp i fittan

Som ni ser är det sjukt många olika svar och fler blir det. En del makes sense medan andra bara är idiotiska. Men vad ska man säga? Att fantisera om hur det skulle vara som motsatt kön leder ju inte alltid till en tanke om direkt sexuell handling. Fråga gärna din kille, bror eller annan bekant i din närhet vad de hade gjort om de fick vara tjejer för en dag och se vilka svar du får!



Såhär skulle Justin Bieber ungefär se ut om han blev en tjej.
your photo name

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar