söndag 13 mars 2016

Nya sneakers favoriter för våren!

Nu när våren är på ingång så är det dags att damma av alla snygga sneakers eller köpa in ett par nya fräscha för att glänsa med. Efter att ha letat i de vanliga sportbutikerna utan succé kikade jag in på Sneakers n Stuff idag och kom in i ett helt hav av supersnygga pjucks för våren. Därinne fanns liksom allt och lite till! De skorna jag fastnade mest för men tyvärr inte fanns i min storlek var dessa:


Nikes nya Cherry Blossom serie. Så sjukt fina och skulle lätt ha köpt de längst ner till vänster om de fanns kvar.. Synd för mig. Men jag kikade runt lite till och ville mest typ köpa allt men då jag inte har ett par snygga sneakers sedan tidigare utan mer köpt på mig träningsskor så började jag leta efter något enklare. 

Så dessa fina klassiska Reeboks fick följa med mig hem idag! 

Lätt att göra rent och passar till allt. Så dessa får bli mina basic sneakers så får vi se när löningen kommer om nya Cherry Blossoms har kommit in. Must have liksom! 

Ett tips till alla er som missade chansen att köpa Adidas nya svart/guld ZX Flux W då de sålde slut typ ögonblickligen så finns samma modell i en mängd supersnygga färger och mönster. 
Bl.a dessa:


Sjukt snygga eller hur?

Ni som inte redan hittat era sneakers för denna säsong kan jag starkt rekommendera ett besök på Sneakers N Stuff på Åsögatan 124 (T-bana skanstull) i Stockholm. Annars kan ni surfa in på deras hemsida www.sneakersnstuff.se och hitta era nya drömskor! :) 


Vilka sneakers är dina drömdojjor?


your photo name

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar