måndag 22 februari 2016

Incest och nekrofili - En moralfråga eller bara ren jävla dumhet?

Under helgen hade Liberala Ungdoms Förbundet årsmöte och där kom frågan upp om incest och även nekrofili upp. LUF menar att det borde legaliseras men frågan jag ställer mig är då varför? Är det verkligen nödvändigt? Här är deras svar på frågan gällande incest: 

– Förslaget går i princip ut på att vuxna syskon, de som är över 15 år och som vill ska få. Lagen ska inte moralisera, säger Cecilia Johnsson, Liberala ungdomsförbundets ordförande i Storstockholm, till Nyheter24.

De flesta av oss som hängt med i skolan vet vem Tutankhamun är. Det lika många inte vet är att han är ett resultat av incest av två syskon då kungafamiljerna i Forna Egypten begick incest för att undvika att blandas med vanligt blod och därmed behålla en "ren" blodslinje. Det gick inte riktigt som tänkt och tillslut dog ätten ut. Man förstår ju varför. Här ser ni en bild på hur man tror att han sett ut med hjälp av skanning och analyser av hans kvarlevor. Man har kommit fram till att han pga incesten fått problem såsom överbett, klumpfot och kvinnliga höfter. Dessutom blev han inte långlivad då han dog enbart 19 år gammal. Är inte detta ett tydligt bevis på att man inte ska försöka sig genom incest? Dessa problem är ju inte unika för just honom utan är ett ständigt återkommande problem just pga incest.



Här har ni även deras förslag gällande nekrofili:

 – Det handlar om att vi är för att man ska få göra vad man vill med sin kropp när man är död. I praktiken handlar det om att kanske testamentera den till vetenskap eller ett museum eller om man vill tillåta någon annan att ha sex med den. Det handlar om att äga sin kropp även efter att man har dött, säger Cecilia Johnsson.

Alltså incestförslaget går ändå att debattera men nekrofili? Seriöst nu LUF, vilka svampar och andra smutsiga droger trycker ni i er på era möten? Att någon skulle ha sex med min döda kropp? Nä fyfan! Nu är det bestämt på riktigt att när jag dör ska jag brännas till aska. Ingen jävel ska få antasta min döda kropp. INGEN!  Det är ju bara rent ut sagt vidrigt!! Som tur är stöds dessa förslag inte av Moderpartiet Liberalerna som svarar:

– Nej, det är ingen åsikt som Liberalerna har, vi anser att sex mellan syskon och nekrofili ska vara fortsatt olagligt, säger Adam Alfredsson, presstalesperson för Liberalerna, till Nyheter24.


Se på denna bild. Detta skulle kunna vara du på båren. Bara tanken på detta ger mig kalla kårar längs ryggraden för att inte nämna kväljningar ända upp i munnen. Det här vill folk tillåta?? Så jävla skamligt men jag är glad över att de vuxna som vet bättre inte stödjer detta nonsens. Fy skam säger jag bara!






Vad har du för åsikter om incest och nekrofili?




Här hittar du relaterad artikel. 

your photo name

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar